O Nama
Kompanija „Taktik“ d.o.o. osnovana je 1990. godine i specijalizovana je za distribuciju robe široke potrošnje. Posvećeni smo stvaranju vrednosti kroz ŠEST ključnih stubova koji oblikuju naš poslovni model i odnose sa partnerima:
Kvalitet
Naša kompanija se fokusira na distribuciju visokokvalitetnih proizvoda i usluga. Posvećeni smo bezbednosti i etičkim standardima, uz aktivan doprinos lokalnoj zajednici kroz odgovorne prakse i održivost.
USREDSREĐENOST
Naš fokus je na ostvarivanju kratkoročnih i dugoročnih ciljeva, optimizaciji svih procesa distribucije i pružanju brze i efikasne usluge. Usmeravamo se na potrebe naših klijenata kako bismo im obezbedili vrhunsko iskustvo. Naš tim kontinuirano unapređuje procese distribucije, osiguravajući pravovremenu isporuku i zadovoljstvo klijenata.
LOJALNOST
Razvijamo dugoročne odnose sa našim partnerima zasnovane na poverenju i uzajamnom poštovanju. Naša posvećenost lojalnosti podstiče stabilnost i rast, kako za nas, tako i za naše klijente. Naši kupci su verni brendovima koje distribuiramo, a naši zaposleni pokazuju visoku odanost organizaciji.
LJUBAV
Ljubav prema onome što radimo pokreće naš tim. Strast prema poslu, posvećenost kupcima i stvaranje pozitivnog radnog okruženja inspirišu nas da pružamo najbolje proizvode i usluge, gradeći emocionalnu vezu sa našim klijentima, zaposlenima i potrošačima.
STRUČNOST
Stručnost predstavlja temelj našeg poslovanja. Naš tim čine iskusni profesionalci s dubokim znanjem u oblasti distribucije FMCG proizvoda, koji se kontinuirano usavršavaju i prilagođavaju tržišnim trendovima. Ova posvećenost omogućava nam da pružimo najviši nivo usluge našim klijentima, kroz analizu tržišta koja nam pomaže da bolje razumemo potrebe potrošača, efikasnu distribuciju koja optimizuje procese i timsku saradnju s partnerima na razvoju prilagođenih rešenja.
IZVRSNOST
Težimo izvrsnosti u svakom aspektu poslovanja. Kontinuirano unapređujemo naše procese i inoviramo kako bismo ostali na čelu industrije, pružajući rešenja koja zadovoljavaju i nadmašuju očekivanja naših klijenata.
Naša strategija se odnosi na pružanje sveobuhvatne usluge distribucije robe široke potrošnje. Imamo izvrstan menadžment, organizujemo merčendajzing, ATL i BTL aktivnosti, a posebno se ponosimo otvorenim odnosima sa našim principalima.
Naše prednosti ogledaju se u višedecenijskom iskustvu u distribuciji robe široke potrošnje na tržištu Srbije, što je rezultiralo odličnom pokrivenošću maloprodajnih i veleprodajnih lanaca. Uvek smo otvoreni za inicijative principala u cilju obostrane koristi i rasta. Naša najveća prednost je pouzdanost u saradnji sa svim partnerima, što nam donosi visoku reputaciju. Distribuciju robe vršimo u roku od 48 sati, a imamo i veliko iskustvo u organizaciji promocija, degustacija i specijalnih događaja.
Naša misija je da budemo most ka Srbiji za premium brendove i da razvijamo nove brendove i cele kategorije na tržištu.